stage - Reisverslag uit Oulu, Finland van Britt Bremer - WaarBenJij.nu stage - Reisverslag uit Oulu, Finland van Britt Bremer - WaarBenJij.nu

stage

Door: Britt

Blijf op de hoogte en volg Britt

07 Februari 2010 | Finland, Oulu

Hallo iedereen!


Zoals jullie waarschijnlijk wel weten, ben ik deze week aan mijn stage begonnen. Ik loop stage bij Polar in Kempelle, het hoofdkantoor van Polar. Kempelle is een klein stadje ongeveer 12 kilometer van Oulu. Ik ga elke dag met de bus naar Polar toe. Eerst loop ik naar het marktplein in Oulu, hier stap ik op de bus. De reistijd is ongeveer 1 uur.

Inmiddels heb ik de eerste vier dagen achter de rug. De eerste dagen waren een beetje moeizaam. De meeste mensen wisten niet dat ik Nederlands was en gingen Fins tegen mij praten, wanneer ik zei dat ik Nederlands was, zeiden ze niks meer, omdat ze er een beetje van schrokken.
Maar inmiddels weet iedereen dat ik een Nederlander ben, en dat ik engels praat. De mensen met wie ik moet samenwerken zijn verder allemaal wel aardig.

Deze eerste vier dagen heb ik allerlei trainingen gehad, zodat ik alle modellen en opties/functies een beetje ken.

Vrijdag had ik vrij, omdat ik nog naar school toe moest. Ik had twee tentamens, die wel heel erg makkelijk waren! Zaterdag had ik de laatste echte schooldag. Ik heb hier toen mijn personal project gepresenteerd. Ik denk dit wel voldoende is. Volgende week zijn mijn allerlaatste dagen school, dit zijn meer afsluitingen.

Over twee weken zal ik ook al een week vrij zijn. Ik ga dan naar Zweden op vakantie. Papa, mama en Niké zullen mij dan oppikken in Oslo, en kunnen dan met zijn allen richting Zweden.

Verder was ik vorige week zaterdag nog naar een ijshockeywedstrijd geweest. Oulu Karpat (het team van Oulu) moest spelen tegen HIFK. Het was een erg spectaculaire wedstrijd, elke keer hadden de spelers ruzie met elkaar en gingen op de vuist.Uiteindelijk had Oulu Karpat gewonnen met 4-2.

Tot snel!

Britt

  • 07 Februari 2010 - 16:33

    Mama:

    Nog inderdaad 2 weekjes en dan....

    XXX mama

  • 01 Maart 2010 - 19:45

    Riekje:

    hé, die Britt, volgens mij ben jij ook weer terug in Zweden, en volgens je vader hebben jullie het zeer leuk gehad daar. Nu weer aan de stage denk ik .
    gr van Jelle en mij.

  • 04 Maart 2010 - 12:21

    Marjolein:

    Heey Britt, ben je al goed ingeburgerd bij Polar? Zal wel even wennen zijn van beide kanten, maar ook wel een uitdaging denk ik. Heb je een leuke vakantie gehad in Zweden? Heb je moeder nog niet weer gesproken na de vakantie. Heel veel succes en tot horens/schrijvens. Groetjes van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Oulu

Britt naar Finland!

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2010

Nog 1 maandje te gaan....

29 Juni 2010

Midzomer!

14 Juni 2010

terug van vakantie!

18 Mei 2010

in 1 maand van -24 naar + 29 graden!

29 April 2010

Wappu
Britt

Actief sinds 29 Juni 2009
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 23680

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2011 - 01 Augustus 2013

Studeren in Lappeenranta

03 Augustus 2009 - 31 Augustus 2010

Britt naar Finland!

Landen bezocht: