Nog 1 maandje te gaan.... - Reisverslag uit Oulu, Finland van Britt Bremer - WaarBenJij.nu Nog 1 maandje te gaan.... - Reisverslag uit Oulu, Finland van Britt Bremer - WaarBenJij.nu

Nog 1 maandje te gaan....

Door: Britt

Blijf op de hoogte en volg Britt

03 Augustus 2010 | Finland, Oulu

Hey iedereen!

Inmiddels is er weer een maand voorbij en over 1 maand kom ik alweer naar Nederland.

Dit betekend ook nog maar 1 maand stage lopen. Op dit moment ben ik erg druk om het stage verslag af te krijgen. Deze moet ik over 2 weken inleveren.

Op dit moment hebben we hier ook zomers weer. Het is lekker warm en maar af en toe regen.
Op dit moment zijn er veel festivals in Oulu. Vorige week was er een gay-parade, een zigeuners festival en Finland´s grootste paardenrace. Dit betekend dat de hele stad vol met mensen was! De winkels waren overvol en overal werd feest gevierd.

Tot over 1 maandje :)

• 03 Augustus 2010 - 18:39

Jelle En Riekje:

he Britt,
    leuk om je straks weer in leve de lijve te zien, maar wat zal het hier saai voor je worden in nederland.
    Als je terugkomt wonen Jelle en ik weer met zn drieen,, Mau-wi komt bij ons wonen, een katje, hij is nu morgen 6 weken oud.

• 11 Augustus 2010 - 19:03

Tjitske:

Hoi wij zijn weer terug op ons honk. Weer even gekeken hoe het met je gaat. Klinkt goed allemaal. De laatste loodjes en eindjes zijn vaak zwaar. Sterkte ermee. Tjitske