in 1 maand van -24 naar + 29 graden! - Reisverslag uit Tallinn, Estland van Britt Bremer - WaarBenJij.nu in 1 maand van -24 naar + 29 graden! - Reisverslag uit Tallinn, Estland van Britt Bremer - WaarBenJij.nu

in 1 maand van -24 naar + 29 graden!

Door: Britt

Blijf op de hoogte en volg Britt

18 Mei 2010 | Estland, Tallinn

Hallo iedereen!

Nog even een berichtje voordat ik op vakantie ga. :)
Inmiddels is het hier heel erg mooi weer geworden. Vanaf vorige week is het niet meer onder de 20 graden geweest, zondag was de warmste dag, was het 30 graden! Het regent bijna elke dag aan het einde van de avond, waardoor het ’s nachts lekker afkoelt. Alle bomen zijn in een paar dagen weer helemaal groen geworden, ook het gras is weer groen en de sneeuw is bijna helemaal verdwenen. In het afgelopen weekend ben ik naar het strand geweest met een aantal huisgenoten en vriendinnen. Op picasa web zal ik een paar foto´s zetten van het mooie weer! (http://picasaweb.google.com/brittisinfinland)

Vanavond zal ik met de nachttrein naar Helsinki vertrekken. Vanuit Helsinki zal ik met de boot naar Tallin gaan. Ik zal dan 1 nacht in Tallin blijven, waarna ik daarna naar Polen zal gaan. In Zuid Polen zijn er op dit moment overstromingen, daardoor is het nog niet zeker of we Krakauw kunnen/willen gaan bezoeken, op dit moment is de reisorganisatie aan het kijken of het misschien beter is om naar een andere Poolse stad te gaan. Hierna zullen we gaan zeilen op de Mazury meren. Ik zal weer terug in Oulu zijn op 31 mei of 1 juni.

Tot over 2 weekjes!

• 18 Mei 2010 - 16:46

Mama:

Hoi, doe maar voorzichtig. Zwemvest aanhouden :)zegt papa net.

Tot horens, fijne reis

XXX mama

• 02 Juni 2010 - 11:38

Marjolein:

Hoi Britt,

Mooie foto's van je vakantie zeg!! Wel lekker dat het nu eindelijk mooi weer is. Wel een heel groot temperatuurverschil. Maar wel heel positief in ieder geval.

Groetjes, Geerhard, Marjolein, Annemiek en Rick

• 12 Juni 2010 - 14:45