De winter is gekomen! - Reisverslag uit Oulu, Finland van Britt Bremer - WaarBenJij.nu De winter is gekomen! - Reisverslag uit Oulu, Finland van Britt Bremer - WaarBenJij.nu

De winter is gekomen!

Door: Britt

Blijf op de hoogte en volg Britt

14 December 2009 | Finland, Oulu

Hallo iedereen!

Afgelopen twee weken heb ik het erg druk gehad met stages. Mijn plan B, de stage op school is nu helemaal goedgekeurd, ook in Nederland. Maar ik had ook nog een sollicitatie lopen bij Polar. Polar is een bedrijf dat hartslagmeters maakt. Deze stage heb ik gekregen! Nu is het alleen nog even afwachten of deze stage ook wordt goedgekeurd door mijn Nederlandse stagebegeleider.

Verder is het afgelopen week ook echt koud geworden. Vandaag (maandag) was het -21. Het voordeel van deze kou, is dat het overdag wat lichter is. Door de kou zijn er geen wolken meer. Ook licht er een laagje sneeuw, ongeveer 15/20 centimeter.

Op school gaat het ook allemaal goed. Mijn extra engels heb ik afgesloten met een 8. Ook heb ik een 10 gehaald op kwaliteits management. Deze week heb ik alleen nog Fins examen. Donderdag heb ik het schriftelijk examen en vrijdag het mondeling examen. Vooral het mondelinge deel, zie ik erg tegenop.

Volgende week zal ik voor 2,5 week naar Nederland gaan.

Tot snel!

  • 14 December 2009 - 20:14

    Tjitske:

    Hoi Britt, hier is het ook koud -3 maar voelt als... Hopelijk blijft het even zo dan heb je niet zo'n overgang. Wij zijn er de eerste week niet maar hopelijk kom je op mijn 40e!! verjaardag??Anders komen wij wel even naar nieuweroord.

    groet Tjitske

  • 15 December 2009 - 08:58

    Opa En Griet:

    Hallo Britt
    Wat fijn dat we je binnenkort weer eens kunnen zien. Een hartelijke groet van Opa en Griet

  • 16 December 2009 - 16:00

    Riekje:

    en dan hoor ik hier al mensen klagen terwijl het hier nog maar net vriest. Fijn dat je nu toch nog een echte stage hebt.
    Voor het mondeling zul je ook vast een goed cijfer halen. gr riekje en jelle

  • 16 December 2009 - 23:31

    Tom TJ Verbuyst:

    hey britt

    Ik ben tom en kom 5 Januarie ook studeren in oulu.

    Heb je nog tips?

    Gr tom

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Oulu

Britt naar Finland!

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2010

Nog 1 maandje te gaan....

29 Juni 2010

Midzomer!

14 Juni 2010

terug van vakantie!

18 Mei 2010

in 1 maand van -24 naar + 29 graden!

29 April 2010

Wappu
Britt

Actief sinds 29 Juni 2009
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 23680

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2011 - 01 Augustus 2013

Studeren in Lappeenranta

03 Augustus 2009 - 31 Augustus 2010

Britt naar Finland!

Landen bezocht: