Een rustig weekje... - Reisverslag uit Oulu, Finland van Britt Bremer - WaarBenJij.nu Een rustig weekje... - Reisverslag uit Oulu, Finland van Britt Bremer - WaarBenJij.nu

Een rustig weekje...

Door: Britt

Blijf op de hoogte en volg Britt

01 December 2009 | Finland, Oulu

Hallo iedereen!

Deze week is er niet zoveel gebeurd. Ik ben niet zoveel naar school geweest aangezien er heel veel leraren ziek zijn. De leraren van Fins en Engels zijn nu al 2 weken ziek.

Afgelopen donderdag heb ik met de judovereniging Piku Joulut gehad. Met piku Joulut is de kerstman klaar met cadeautjes maken voor iedereen. Dus krijgt iedereen alvast een klein cadeautje van de kerstman. Ook bij de judovereniging kwam de kerstman met cadeautjes langs. Ik heb een paar Finse handschoenen gekregen en een T-shirt met Suomi (Finland) erop.

Inmiddels heb ik ook een paar winterschoenen gekocht. Dit was een heel gedoe, Finnen hebben voor elke bezigheid andere schoenen. Maar ik wou graag één paar schoenen waar ik alles mee kon doen. Ik denk/hoop dat ik nu schoenen heb gevonden waar dat mee moet gaan lukken!

Afgelopen week hebben mijn moeder en tante een vakantie naar Oulu geboekt! Wanneer ik op 6 januari weer richting Finland vertrek zullen mijn moeder en tante met mij mee reizen en een weekje in Finland blijven.

Ikzelf heb de treinticket geboekt voor 20 december, naar Tampere vliegveld om vanuit daar naar Bremen te vliegen. Ik ga dan met de nachttrein, wat mij wel appart lijkt.

Tot snel
Britt

  • 01 December 2009 - 18:53

    Hoi Hoi:

    Dus daar ook allemaal de griep de te pakken? Ik hoop dat ze snel weer beter zijn, zodat jij weer wat te doen hebt.
    Dus, met de nachttrein terug. Vorige maand heb ik zelf gereisd met de nachttrein naar Zurich. Dat is goed te doen. Gewoon slapen en je bent zo op je bestemming. Het lijkt net dat je geen tijd verloren hebt. Best een leuke ervaring vond ik. Succes verder!!

    Groetjes Brigitte

  • 11 December 2009 - 19:41

    Riekje:

    hoi Britt, nog 9 dagen dan ga je op de trein.
    Het beloofd hier ook een beetje winter te worden.

    tot de kerst. groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Oulu

Britt naar Finland!

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2010

Nog 1 maandje te gaan....

29 Juni 2010

Midzomer!

14 Juni 2010

terug van vakantie!

18 Mei 2010

in 1 maand van -24 naar + 29 graden!

29 April 2010

Wappu
Britt

Actief sinds 29 Juni 2009
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 23680

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2011 - 01 Augustus 2013

Studeren in Lappeenranta

03 Augustus 2009 - 31 Augustus 2010

Britt naar Finland!

Landen bezocht: