Een kort berichtje - Reisverslag uit Oulu, Finland van Britt Bremer - WaarBenJij.nu Een kort berichtje - Reisverslag uit Oulu, Finland van Britt Bremer - WaarBenJij.nu

Een kort berichtje

Door: Britt

Blijf op de hoogte en volg Britt

15 November 2009 | Finland, Oulu

Hallo iedereen,

Deze week maar een kort berichtje. Er is niet zo veel gebeurd hier, vooral veel naar school. Sommige schooldagen zijn hier erg lang, van 8 tot 4, of soms zelf nog langer. Hierdoor heb je 's avonds ook niet meer de puf om nog iets te gaan ondernemen. Wel worden de dagen hier erg kort. Het wordt vrij laat licht en al erg vroeg (ong half 3) weer donker. Zaterdag had ik een vrij lange schooldag. Toen ik naar school toe ging was het donker en toen ik vrij was, was het alweer donker!
Gelukkig ligt er nu een laagje sneeuw, waardoor het iets lichter lijkt.


Vandaag, zondag, was ik vrij en heb ik even een wandeling gemaakt naar het strand. Zo heb ik vandaag toch nog wat licht kunnen zien! Vanavond zijn we nog even aan het sleeen geweest. We hebben hier in huis 3 sleetjes. 1 hele kleine en 2 grote ronde. Het valt nog niet mee om recht naar beneden te gaan en dan ook nog geen huisgenoot omver te sleeen!

Verder ben ik druk bezig met stages zoeken, maar dat is moeilijker dan ik gedacht had en valt flink tegen. Vooral hier in Finland zijn door de krediet crisis zijn er bijna geen stages.

Maar deze komende week weer nieuwe pogingen!

Tot snel!

Britt

  • 16 November 2009 - 07:26

    Tjitske:

    Lichtpunt: je gaat met kerst lekker naar huis!! hoorde ik van je moeder. Gezellig. Doe je voorzichtig met het sleeen. Geen ongelukken. !x is genoeg. Hier gaat ook alles zijn gangetje. Sinterklaaskoorts.
    groet

  • 16 November 2009 - 17:51

    Riekje:

    Hoi Britt,
    lekker denk ik een beetje sneeuw, ik kan me voorstellen dat dat een fijn licht geeft.
    Het schiet al mooi op naar de kerstdagen, dan zien we je weer.groetjes

  • 19 November 2009 - 16:31

    Papa:

    Heb je Sinterklaas al omver gesleed? ;) Was wat in het pakketje zat ook erg lekker? Hier hebben we nog helemaal niets van gehoord.

    groetjes, papa

  • 22 November 2009 - 20:28

    Agnes:

    hoi britt,
    moet je nog steeds van harte feliciteren met je kampioenschap!!Super gedaan!...Zo is het alweer bijna kerst!Wat fijn dat je naar huis gaat. Iedereen happy.
    Succes met het zoeken naar een stageplek.
    Groetjes

  • 23 November 2009 - 18:27

    Riekje:

    hé Britt, het is weer maandag hoor, weer tijd voor een nieuw berichtje!!of niet??
    Je bent toch niet ingesneeuwd.
    Het is hier vies weer, veel regen en harden wind bbbrrrr.
    groetjes riekje

  • 24 November 2009 - 13:15

    Wil Kruizinga:

    Hoi Britt!
    Leuk om veel van je ervaringen te lezen. Heb je al op de langlauf-latten gestaan? Super dat je met de kerstdagen naar huis gaat. En gewel-dig derde met de judowed-strijd en dan ook nog met een vervelende bles-sure. Riet en ik hopen dat het stage-adres ook spoedig gaat en de studieresultaten zo goed blijven gaan. Een hele goede tijd daar verder!
    Riet en Wil uit Zeijen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Oulu

Britt naar Finland!

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2010

Nog 1 maandje te gaan....

29 Juni 2010

Midzomer!

14 Juni 2010

terug van vakantie!

18 Mei 2010

in 1 maand van -24 naar + 29 graden!

29 April 2010

Wappu
Britt

Actief sinds 29 Juni 2009
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 23680

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2011 - 01 Augustus 2013

Studeren in Lappeenranta

03 Augustus 2009 - 31 Augustus 2010

Britt naar Finland!

Landen bezocht: