Naar de Finse kampioenschappen judo! - Reisverslag uit Oulu, Finland van Britt Bremer - WaarBenJij.nu Naar de Finse kampioenschappen judo! - Reisverslag uit Oulu, Finland van Britt Bremer - WaarBenJij.nu

Naar de Finse kampioenschappen judo!

Door: Britt

Blijf op de hoogte en volg Britt

23 Oktober 2009 | Finland, Oulu

Hallo iedereen

Zoals jullie in de titel al kunnen zien, mag ik toch de Finse kampioenschappen toe! Mijn coach die dokter is had het eerst maandag al goedgekeurd en ook dinsdag bij de hechtingen verwijderen, zei de dokter dat het wel mogelijk was. Wel moet de wond worden afgeplakt met twee soorten tape, dit kan mijn coach doen.

Over 2 uurtjes wordt ik opgehaald en vertrekken we naar Rovaniemi. We zullen daar naar Bed en Breakfast AARIA gaan, daar slapen we 2 nachten. Verder is er vanavond een medische keuring, voor iedereen die geblesseerd is, daar moet ik ook heen. Zaterdag heb ik een vrije dag, dan is namenlijk het Fins kampioenschap voor onder de 17 jaar.

Zondag ben ik aan de beurt, bij het kampioenschap onder de 20 jaar. Om half 10 zijn de voorronde's en om 4 uur beginnen de finales.

Maandag zal ik een nieuw berichtje plaatsen, over hoe het gegaan is!

Nahdaan! (tot snel)

Britt

• 23 Oktober 2009 - 11:40

Hoi Britt,:

Succes!!!!

Groetjes Brigitte

• 23 Oktober 2009 - 12:31

Niké En Mama:

Hé wel voorzichtig zijn hoor! We lezen of horen het wel hoe het gegaan is. Je kunt zaterdag nog even bij de kertsman op bezoek ;)

Groetjes en dikke kussen, Mama en Niké

• 23 Oktober 2009 - 13:27

Riekje:

Nou Britt, zet hem op.
    Als je naar de kerstman geeft, wil je hem dan ook mijn verlanglijstje geven.Lijkt me leuk om je weer te spreken als je thuis bent met de kerst.

• 26 Oktober 2009 - 22:16

Robertha:

Hey Britt,

Echt stoer dat je mee doet aan de Finse kampioenschappen!! Geef ze van katoen! Enne in Peru eten ze dus echt wel de cavia!