Ijshockey, leuke sport, maar niet voor mij! - Reisverslag uit Oulu, Finland van Britt Bremer - WaarBenJij.nu Ijshockey, leuke sport, maar niet voor mij! - Reisverslag uit Oulu, Finland van Britt Bremer - WaarBenJij.nu

Ijshockey, leuke sport, maar niet voor mij!

Door: Britt

Blijf op de hoogte en volg Britt

18 Oktober 2009 | Finland, Oulu

Hallo iedereen!

Afgelopen dinsdag ging de ijsbaan open. Dus iedereen in ons huis snel zijn schaatsen laten slijpen zodat wij ook konden gaan schaatsen. Eerst 's middags hebben we een klein beetje geschaatst en dat viel niet mee, met die ijshockey schaatsen! 's avonds zijn we nog even een keer geweest. Deze keer wouden we ook heel even voorzichtig proberen te ijshockeyen. Maar na ongeveer 5 minuten ging het al mis! Ik kreeg de ijshockey puck tegen mijn gezicht aan. Hierdoor was er een wond onstaan tussen net boven in mijn lip en net onder mijn neus. Het was al snel duidelijk dat dit niet uit zich zelf zou genezen, dus zijn we met zijn alleen naar het ziekenhuis gegaan. Hier is de wond gehecht.

De dag daarna (woensdag) was de meest vervelende dag. Alles was erg dik en pijnlijk. Het eten lukte niet, zelfs yoghurt ging slecht en ook het praten deed erg zeer.

Gelukkig ging het na woensdag elke dag een stukje beter.

Vandaag (zondag) is mijn eerste dag zonder pijnstillers en ik heb ook niet veel pijn. Verder kan ik al weer redelijk normaal eten en ook het praten gaat beter! Alleen het lachen doet nog erg veel pijn.

Mijn judo coach, die ook dokter is, zal maandag avond kijken of het nog mogelijk is om naar het Fins-kampioenschap te gaan. Alles was net geregeld. Ik heb een fins judo paspoort, sta op de deelnemers lijst en heb al in de krant gestaan. Maar nu nog even afwachten of ik mee kan doen.....

Groeten Britt


  • 18 Oktober 2009 - 13:27

    Papa En Mama:

    Hé Britt, ga maar gewoon schaatsen! Dat is voor ons ook beter! Finland is op zo'n moment erg ver weg. Gelukkig gaat het na allemaal weer beter. Wel aan je eigen gezondheid denken!

    Groetjes en XXX van ons allemaal

    PS. Hoe is het met de eekhoorn?:)

  • 20 Oktober 2009 - 17:46

    Tjitske:

    Hoi Britt, was even leuk om je stem te horen. Ook al was hij was murmelend vanwege je lip. Gelukkig gaat het weer wat beter. We lezen volgende week wel of je mag jud oen of niet. Volgens mij heb je dan het toernooi al gehad. Hier alles kids.
    groeten, Tjitske

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Oulu

Britt naar Finland!

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2010

Nog 1 maandje te gaan....

29 Juni 2010

Midzomer!

14 Juni 2010

terug van vakantie!

18 Mei 2010

in 1 maand van -24 naar + 29 graden!

29 April 2010

Wappu
Britt

Actief sinds 29 Juni 2009
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 23680

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2011 - 01 Augustus 2013

Studeren in Lappeenranta

03 Augustus 2009 - 31 Augustus 2010

Britt naar Finland!

Landen bezocht: