Oulu - Reisverslag uit Oulu, Finland van Britt Bremer - WaarBenJij.nu Oulu - Reisverslag uit Oulu, Finland van Britt Bremer - WaarBenJij.nu

Oulu

Door: Britt

Blijf op de hoogte en volg Britt

27 September 2009 | Finland, Oulu

Hey iedereen!

Deze week begon erg slecht. Maandag morgenvroeg kwam een nederlands huisgenoot (wouter) naar ons toe en vertelde dat hij verschrikkelijke buikpijn had. We zijn direct daarna naar het ziekenhuis gegaan, in de na-middag bleek dat hij een blindedarm ontsteking had. Gelukkig kon hij diezelfde avond geopereerd worden. Hij heeft nog twee nachtjes in het ziekenhuis gelegen, waarna hij naar huis is gegaan. Gelukkig gaat het inmiddels beter met hem!

Verder ben ik deze week gewoon naar school geweest. Het college van vorige week was alleen niet erg interessant, dit kwam doordat de leraar erg slecht engels kon spreken!
Maar het laatste college van afgelopen vrijdag en zaterdag was gelukkig stukken beter!

Gister avond hadden we hier nog wat aparts. Om ongeveer 7 uur was de lucht in eens roze met paars! Dit zag er zo mooi uit. Helaas duurde dit maar ongeveer 10 minuten, dus toen ik foto's wou maken, was het meeste al weg.

Verder was het weer hier afgelopen week erg slecht. Veel regen en wind! Volgende week word het een stuk kouder maar waarschijnlijk blijft het wel droog.

Groetjes Britt!

• 28 September 2009 - 17:42

Mama:

Hé Britt, hopelijk voelt Wouter zich binnenkort weer goed. Mooie lucht! Tot horens, mama

• 29 September 2009 - 14:13

Wil Kruizinga:

Riet en ik wensen je vanuit Zeijen daar in het verre noorden een bijzondere verjaardag toe! Geweldig wat zullen pa, ma en Nike trots op je zijn om zo'n onder-nemende "tante"in de familie te hebben. We zullen je blijven volgen.
    Groetjes Riet en Wil

• 29 September 2009 - 20:08

Frederica,Harro&kids:

HOERA! JARIG!
    Van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag gewenst!
    Leuk om jouw reisverslagen en foto's te zien en te lezen/zien dat het je goed gaat. Veel plezier en succes daar en tot horens!

Liefs en groetjes van Harro, Frederica, Susan en Jasper

• 29 September 2009 - 21:23

Papa, Mama En Niké:

Hieperdepiep hoera, Britt is 19 jaar!!:)Een hele fijne verjaardag gewenst. Hopelijk komt de verrassingsdoos vandaag aan! 3 dikke kussen van ons

• 30 September 2009 - 18:52

Brigitte:

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaartjes!

Groetjes Brigitte