week 7 - Reisverslag uit Oulu, Finland van Britt Bremer - WaarBenJij.nu week 7 - Reisverslag uit Oulu, Finland van Britt Bremer - WaarBenJij.nu

week 7

Door: Britt

Blijf op de hoogte en volg Britt

20 September 2009 | Finland, Oulu

Hallo iedereen!

Deze week heb ik mijn eerste normale schoolweek gehad! Al is mijn schoolrooster wel heel appart. Ik moet alleen naar school op woensdag, vrijdag en zaterdag.

In het begin dacht ik dat ik heel veel vrije tijd zou hebben, ivm de weinige schooldagen..... Maar dat bleek deze week al wel tegen te vallen. Voor mijn vakken die ik volg moet je behoorlijk veel zelfstudie doen, dat veel tijd in beslag neemt. Verder doe ik ook nog online een poolstudie, deze was ook deze week begonnen. De eerste module was erg intressant, de volgende gaat over de natuur op de poolcircel. Dit lijkt me erg leuk!

Verder ben ik deze week naar de judo hier gegaan. Ik mag bij de gevorderde wedstrijdgroep Dit klinkt heel wat, maar stelt niet zoveel voor! Wel zijn de trainingen erg leuk en gezellig!

Afgelopen vrijdag avond heb ik samen met de mensen van mijn taal en cultuur cursus pannenkoeken gegeten. Het was erg leuk om de verhalen/belevenissen van iedereen te horen.

Gisteren (zaterdag) ben ik samen met mensen van de business engineering gaan eten in een restaurant. We hebben rendiervlees met aardappelpuree en bessenjam gegeten. Het rendierenvlees was wel lekker, het smaakte bijna hetzelfde als het elandvlees (wat ik 3 weken geleden had gehad)

Vanmorgen heb ik een rondje door het bos hier gelopen en erg veel paddestoelen gezien. De foto's hiervan zet ik op mijn picassa webpagina;

http://picasaweb.google.nl/brittisinfinland/

Verder heb ik afgelopen week alvast langlauf ski's gekocht. Dus de sneeuw mag komen! Waarschijnlijk duurt dit nog ongeveer 1 maand. Dus moet nog even wachten voordat ik ze kan gebruiken!

Groeten Britt


  • 20 September 2009 - 10:56

    Brigitte:

    Hoi Britt,

    Wat een gave foto's!! Succes hè!

    Groetjes Brigitte

  • 20 September 2009 - 11:41

    Mama, Papa En Niké:

    Hé Britt, ik ben jaloers op de foto's. Je judopak gaat deze week op de post. Mocht je nog iets nodig zijn,laat het maar weten. We skypen sowieso nog wel even. Wel knap dat je daar allerlei soorten vlees en groenten eet. Volhouden! Scheelt straks "thuis" ook!

    Dikke kus XXX papa en mama en Niké :) :) ;)


  • 23 September 2009 - 20:01

    Riekje En Jelle:

    hé Britt, ik heb weer even je reisverslag gelezen.ik eet persoonlijk liever stilliggenddiervlees dan rendiervlees(grapje,ha,ha).We zien uit naar je volgend verslag.
    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Oulu

Britt naar Finland!

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2010

Nog 1 maandje te gaan....

29 Juni 2010

Midzomer!

14 Juni 2010

terug van vakantie!

18 Mei 2010

in 1 maand van -24 naar + 29 graden!

29 April 2010

Wappu
Britt

Actief sinds 29 Juni 2009
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 23713

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2011 - 01 Augustus 2013

Studeren in Lappeenranta

03 Augustus 2009 - 31 Augustus 2010

Britt naar Finland!

Landen bezocht: